Re: vařič na loď Was: LED pasky do osvetlovacich teles

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 5 23:12:14 CEST 2018

Tak jestli vam vyhovuje chodit ve "sluchatkach" jako Otik tak proti
gustu... ;-)

Navic na ty vode je slyset uplne vsechno....slysim jak na druhy strane
pristavu na 4kW privesnym motoru spatne radi prevodovka. ;-)

RV