OT: namet na hw-listovicu; was: LED pasky do osvetlovacich teles

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 5 23:19:19 CEST 2018

Hmm marne premyslim kolik, ze mi napsali do osvedceni maximalni pocet
lidi na palube....priznam se, ze me to cislo prekvapilo...

Jinak ty lodni elektroniky tam zatim moc neni...na to se tesim ted, ze
mi to zacne...dneska jsem dodelal snimac natoceni kormidla, zitra zacnu
malovat krabicku na tisk...

Ale prijet samozrejme muzete...maximalne tam zrovna nebudu. ;-)

RV