Re: dimenzování fotovoltaického panelu pro daný příkon

Pátek Říjen 5 18:57:02 CEST 2018

No nevím. Tady Samsung u teplotního rozsahu uvádí že je to pro 50+-5% SOC
https://www.tme.eu/cz/details/accu-inr18650-25r/akumulatory/samsung/inr-18650-25r/
Možná stačí jen pohlídat si, aby se baterka nevybila. A nabíjet jen nad 0.
U LiFePO4 píšou provozní teplotu bez omezení
https://www.tme.eu/cz/details/accu-anr26650m1b/akumulatory/a123-systems/anr26650m1b/
ale teď nevím, kde jsem čet, že se nedá nabíjet při záporných teplotách.
Anděl