Re: dimenzování fotovoltaického panelu pro daný příkon

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 5 18:23:39 CEST 2018

Dám tam články od Samsungu typické 18 650 2,2Ah 12 kousku, vím že když je
mráz tak z těch článků nelze dostat energie. Ale to mě možná úplně nemusí
trápit poněvadž odběr je v provozním stavu jen něco okolo 10mA. Teď spíš
jde o to jestli když články rozmrznou jestli v nich ta energie zůstane a
jestli jim to neuškodí. Ale kam by se energie ztratila že..