Re: OT: Matice pro ruční utahování

Luboš Rückl lubos.ruckl na gmail.com
Pátek Říjen 5 12:33:45 CEST 2018

Musím se přiznat - já nevím, k čemu to původně mělo sloužit. Já to mám (v
garáži) už několik desítek let.
Použil jsem to párkrát v nouzi jako knoflík k potenciometru (otvor ve
vložce má průměr 6 mm).
Obrátit se na mne můžete kdykoliv, zatím nemám v plánu vyhodit to (mám jich
asi 20 kusů).
To, že vnitřní závit pasuje na ventilek, jsem do včerejška nevěděl !
--
Luboš Rückl