OT: Matice pro ruční utahování

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Říjen 5 09:11:52 CEST 2018

Zdravím,
  zajímavá věcička! K čemu to má sloužit ? Ještě ta vložka v
prostředku...
  Momentálně jsem ve stavu, že mi včera došly matice objednané z jednoho
ze zde uveřejněných zdrojů formátu M6, ty v pondělí předám kolegovi, ten
je převrtá a pokusí se vyjet tam ten správný závit, existuje nenulová
pravděpodobnost, že buď on či někdo z jeho kolegů má k dispozici ten
správný zde též diskutovaný závitník. Bohužel tam nedisponují vhodným
nožem pro vysoustružení takto malého závitu, takže tudy cesta nepovede.
Pokud by selhala tato cesta, možná bysh se na Vás obrátil.
  Zdraví Pavel