LED pasky do osvetlovacich teles

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Říjen 3 15:03:31 CEST 2018

No ja jsem tedy koupil (pro domaci pouziti) na ALI snad prvni pasek co jsem tehdy nasel (tepla barva, ani jsem neresil kolik LED/m) a svitim s tim nad kuchyňskou linkou několik hodin denne uz dele jak tri roky a žádný problem (lustr ani nezapinam). Mam toho přes 2m napajeneho z jedne strany. Mam to v AL profilu koupeného v CR. Žádný speciální zdroj jsem neporizoval mam tam 12V trafo z notebooku (již druhé, jedno uz odeslo). Zbytek z toho co mi zbyl mam v pracovně a ještě u známého také v kuchyni a nikde zatím nechcipla ani jedna LEDka. Ale to jsem Vam asi poradil :-). Ale třeba je to i proto, ze je to napajene z jedne strany a LED nejsou tolik namahane.

Když to chcípne, během vteřin odlepim pasek z profilu, vložím jiny, pripajim privod a hotovo. Ale to jsem ještě dělat nemusel.

Od: Roman Vostřel
Odesláno:středa 3. října 2018 12:00
Komu: HW-news
Předmět: Re: LED pasky do osvetlovacich teles

Pokud se nebudou pásky ohýbat, tak raději hledejte Led lišty nebo moduly. Beru je od Tron.cz, Mají to vymyšlené dost univerzálně, i když vezmu moduly na 48V, tak stačí přeházet rezistory a jde i na 12V. Nalepit do hliníkového profilu  a stříknout lakem plastik 70.
Několikrát jsem zkusil Čínu a ledky odcházejí. Po čase začnou blikat. Tme je zas na pásky hodně drahé.
Roman Vostřel