Cerpadlo v nadrzi benzinu

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Říjen 3 11:30:10 CEST 2018

Zdravim,

Minuly rok som v aute Fix it again Tony vymenil cerpadlo
Na aute sa nejazdi a benzin ma uz aj niekolko rokov. Na jar bolo cerpadlo
opat v haji. Kupil som nove a snazil sa vysvetlit ze benzin treba minut a naliat novy.
Navrh nepresiel, a tak po 3 mesiacoch cerpadlo odislo opat. Tentokrat som benzin vycerpal
a nadrz vycistil. A teraz v com je problem. V cerpadle zakazdym zoxidovali medene plosky po ktorych
brusia uhlikove elektrody (inak zaujimave pretoze pokial viem tak elektrody iskria a benzin je v celom cerpadle)
Cerpadlo je zalisovane a rozobrat sa neda. Tak isto sa neda pootocit rotor pretoze nic z neho netrci.
Nejdu ani vybrat uhliky lebo vsetko je lisovane. Otazka je, ako vycistit zaoxidovane plosky ked sa ku nim neda nijak dostat. Da sa cerpadlo ponorit do
tekutiny ktora sa k ploskam dostane ale nesmie poskodit zvysok (plast, izolaciu vodicov atd...)
Co by sa dalo pouzit na odstranenie zoxidovanej vrstvy aspon do tej miery ze vznikne kontakt ktory bude
stacit na roztocenie rotora, nasledne si uhliky same vybrusia zvysok izolantu.

j.