Re[2]: Matice pro ruční utahování

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Říjen 3 07:02:49 CEST 2018

Akorát cena toho závitníku je docela darda. Osobně bych to řešil soustružením závitu se stoupáním 0,8mm.

Rozdíl jedné setiny na závit se při několika málo závitech neprojeví. Zkoušel jsem závitové měrky na ventilku a v délce závitu 8mm na ventilku sedí.

pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Aleš Procháska" <prochaska na divesoft.cz>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 02.10.2018 10:36
Předmět: Re: Matice pro ruční utahování

Ventilek je ve skutečnosti o dvě desetiny milimetru menší, taková divná ani metrická, ani palcová hodnota (https://en.wikipedia.org/wiki/Schrader_valve) ale když tam jde našroubovat ta čepička, tak to vypadá na těch 5/16. Závitník 5/16-32 se dá běžně sehnat, takže vyrobit ty matky by neměl být problém.

Aleš Procháska