Matice pro ruční utahování

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Říjen 2 12:02:13 CEST 2018

Zdravím,
  to by odpovídalo. Mám jednu tu matici, která jde perfektně našroubovat
na ventilek, ale je tam znát maličká vůle. Na závit na magneťáku jde
výborně (bez vůle) našroubovat plastová čepička na ventilek (půjčená z
bicyklu, ale s autoventilky), avšak tato čepička je asi mírně
mimotoleranční, protože na ventilek se šroubuje taky trošku s vůlí a
když ji chci pořádně utáhnout, závit i přeskočí.
  Tak uvidíme :-).
  Jinak díky všem odkazům, už mám z čeho vybírat, to půjde a bude to
dobré. Dám pak vědět.
    Zdraví Pavel