Rozsireni notebooku o LTE a GPS

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Listopad 28 14:11:55 CET 2018

Zdravim,

doporucenie nemam ale je toho plny internet

https://www.lifewire.com/laptop-computer-gps-1683681

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Wednesday, November 28, 2018 1:56 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Rozsireni notebooku o LTE a GPS

Dobry den

uvazuju zda by sel notebook s win10 pouzit jako navigace. Potreboval by rozsireni o LTE modem a GPS modul. Notebook ma smartcard a nejake USB porty, idealni by asi bylo neco co by se zastrcilo dovnitr slotu smartcard.

Nemate nejake doporuceni co je k dispozici ? A nezkousel jste nekdo na windows provozovat nejakou navigaci typu Waze ci Mapy.cz ? Jde mi o to zda ma vubec smysl se o neco takoveho snazit.

Ten notebook ma totiz touch display otaceci o 360st takze muze fungovat i jako tablet, tak jsem si rikal jestli by se tim tablet nedal nahradit.