Rozsireni notebooku o LTE a GPS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Listopad 28 13:55:59 CET 2018

Dobry den

uvazuju zda by sel notebook s win10 pouzit jako navigace. Potreboval
by rozsireni o LTE modem a GPS modul. Notebook ma smartcard a nejake
USB porty, idealni by asi bylo neco co by se zastrcilo dovnitr slotu
smartcard.

Nemate nejake doporuceni co je k dispozici ? A nezkousel jste nekdo
na windows provozovat nejakou navigaci typu Waze ci Mapy.cz ? Jde mi
o to zda ma vubec smysl se o neco takoveho snazit.

Ten notebook ma totiz touch display otaceci o 360st takze muze fungovat
i jako tablet, tak jsem si rikal jestli by se tim tablet nedal nahradit.