OT: SW Licence AutoCad

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Listopad 28 11:01:51 CET 2018

Presne tak, my v praci resime gdpr dost casto a neumim si predstavit,
jak by toto mohlo byt v souladu. Ostatne, ja bych jako prvni vec zkusil
prudit s tim, at mi daji k dispozici vsechna data, ktera o mne
schranuji. A v kroku 2, at je vymazou.
Cela ta historka ale stoji a pada s tim, jestli to byl opravdu Autodesk,
kdo komunikoval, nebo jestli to byl nejaky vychytraly scam.

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>