OT: SW Licence AutoCad

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 28 10:41:55 CET 2018

Těžko říct, jestli je to skutečně pravda. Licenční ujednání nemůže být nad zákonem, takže pokud jakákoliv pasáž nad rámec zákona je neplatná a prodejce nebo výrobce si může tvrdit co chce. Osobně bych doporučil toho teď využít a začít se v tom šťourat z hlediska GDPR, je možné, že to není v souladu a pak za takové zhovadilé chování upřímně přeju Autodesku, ať si v tom vymáchá hubu.