vkladomaty - chybovost

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Listopad 27 09:16:03 CET 2018

Číslo dnešního dne je 50%. To je odhadovaný průměr mezi vybranou a odevzdanou částkou na placeném parkovišti.
Některá větší parkoviště (já jsem se bavil s provozovatelem parkoviště před Tipsport arénou) to celkem trápí a proto se snaží všelijak zavádět automaty. Asi je to netrápí dost, protože platbu kartou zatím nezavedli.

Na menších parkovištích je většinou průběh zhruba takový, že ten kdo tam sedí, tak první měsíc odevzdá tržbu, druhý měsíc odevzdá polovinu a třetí měsíc se zdejchne i s tržbou.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 26. 11. 2018 22:55:07
Předmět: RE: vkladomaty - chybovost

Jak to celé vyřešili, to netuším, o tom mě samozřejmě dál už neinformovali. Ale lidi jsou schopní si přivydělávat a okrádat někoho docela zajímavým
 způsobem. Většina lidí účtenku nechce. A ti ostatní se asi vykašlou na to, aby někomu volali, že ho jejich zaměstnanec okrádá. Může jim to být jedno a stálo by je to jen čas a peníze za telefon.