Re: Spínání indukční cívky

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Listopad 27 00:18:19 CET 2018

1. Asi usporka neni jedna jako druha, ja mel stesti  asi jako tady
philips genie 11W http://www.pavouk.org/hw/lamp/index.html . U me to
vypadalo jako mala pulsni trafa, 3x vinutí a dle tloustky dratu jsem
usoudil priblizne pomer a zkusil, zapojil. Pro 50 kHz to z 12V udelalo
tech 200V.

2/3. mc34063 vidim spis s fetem, aby to melo vetsi ucinnost, kdyz to jde
z baterky. Taky dle zkusenosti odchazi ten FET v dip ci to male trafo,
kdyz to dostane trosku vlhkosti. To se jednoduse meni. JInak jeste
optimalizace mc34063

https://www.edn.com/design/power-management/4432093/Improve-efficiency-of-low-cost-switcher

K nabijeni, ja jsem se dival jak to dava pulsy a tam je ten diak. Priste
to zkontroluji mozna to trafo nema ten spravny pomer.

Jirka