vkladomaty - chybovost / Pariz

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Listopad 27 00:04:35 CET 2018

Chi chi, Paříž / Řím, šli jsme z podzemního parkoviště takovým tunelem a
tam cikorky a začaly osahávat turisty, tedy muže.
Jednoho našeho už staršího spolucestujícího začaly už fakt šacovat a
jeho batůžek co měl na krku.
Ubránili jsme ho a on nám ještě vynadal, že se mu to od těch cikorek
rumunských líbilo.
Jindra Polívka