vkladomaty - chybovost

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 26 22:50:55 CET 2018

No a proto jsem se ozval, že s těma kartama to také není úplně IN...

My tu v Plzni měli před lety takovou partičku, co si dali stolek s
tiskárnou a foťákem, nějakou super reklamou na online tisky atd...  někam
na plac , a dělali lidem samolepky s podobiznou na platební karty.
Normálně šla kolem kočka, tak jí zastavili, že jí zdarma vyfotí ...
vyfotili, na PC vymazlili fotku  a vytiskli pěknou samolepku.  3x4 tak, aby
šla na platebku nalepit.
Měli to tak krásně vymyšlený, že to z toho papíru museli sloupnout, aby
mohli tisknout jako dál další okýnka.
No a ukažte slečno, je vám to sluší, my vám to hned nalepíme rovnou na
kartu. Dáte si ještě kafíčko...
Jestli měli na stolečku scanner  ( pod kartou) a někde pod deštníkem další
foťák, těžko říct, ale  podařilo se jim udělat nějaké objednávky vesměs
zahraniční a
vybílit účty lidem, kteří tam neměli limity ( nebo velké ) transakcí.
Bylo to někdy před 5-6 lety, začínal každý nakupovat na DX, ALI, E-bay,
takže tam lidi měli transakce povolené.
Co vím, kolega OK3 BR taky přišel o nějakou částku.

po 26. 11. 2018 v 22:29 odesílatel Radek Koutský <radek.koutsky na gmail.com>