vkladomaty - chybovost

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 26 21:50:28 CET 2018

Závěr z banky byl jednoznačný - dvě mnou potvrzené transakce ( 2x zadaný
PIN )
Celé to proběhlo nejspíš následovně:
Dám pinglovi kartu, on jí strčí do terminálu, zadá transakci na 8000 kč. Já
zadávám PIN, transakce proběhne, nic se netiskne ( to asi jde zařídit ..
).... po chvíli tam opět pingl namačká správnou částku  600kč  a podává mi
to s tím, že PIN bylo špatně.
Znovu zadám správné PIN a probíhá ta správná transakce s vytištěním dokladu.
Ano, byl jsem možná trochu neopatrný, a do té doby jsem platil kartou ( i
CCS) tak, že jsem tomu věnoval standardní pozornost.
Kdybych tenkrát platil hotově, tohle by se nestalo.

po 26. 11. 2018 v 21:44 odesílatel Jaroslav Buchta <