Navigace v aute vs LiION baterie

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Listopad 25 22:21:32 CET 2018

Najedu rocne 30000km CZ+SK+PL, ale je pravda, ze predevsim pouzivam ten
live traffic - a ten mi vzdy u Waze prisel zoufaly, clovek stoji ve
fronte a Waze kresli krasnou cestu dopredu ;)
Uzavirky obcas nezna (zadna navigace), ale ze bych mel uplne odlisnou
situaci v navigaci a v reale, to se mi nestalo asi nikdy. Ony ty mapove
podklady jsou stejne kupovane ze stejnych zdroju, tak me prekvapuje, ze
by se melo neco takoveho dit.
Tak to asi nechavam bez zaveru, kdyz jsou ty zkusenosti tak diametralne
odlisne.

j.