Navigace v aute vs LiION baterie

Neděle Listopad 25 19:11:16 CET 2018

Ja teda navigaci pouzivam sporadicky, jen kdyz jedu do neznamych koncin
a tech uz moc neni... Takze mi mobil opravdu staci a co se tyce toho
prehrivani, proste prisavka na sklo je blbe misto. Resim to tak, ze tam
mobil davam jen kdyz opravdu potrebuju trasu sledovat, jinak je pod
palubkou v supliku a jen obcas hodim ocko, za jak dlouho je odbocka.