Re: Mobil vs další krabičky (Navigace v ...

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Listopad 25 18:32:42 CET 2018

Fotky jsou z vetsiny mobilu mizerne, ale to bohuzel plati i o dnesnich
kompaktech.
Zato video delaji velmi slusne, staci dokoupit externi mikrofon na 3,5
jack pro lepsi zvuk.
A dalsi sluzbu udela USB konektor - muzete tisknout stejne jako z PC,
pripojit FTDI seriovy port, FLASH disk, kartu z fotaku, disketovku pokud
obsluhujete nejake stare stroje...

Michal Gregor