Navigace v aute vs LiION baterie

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Neděle Listopad 25 18:31:32 CET 2018

Docela se bavím tím, co tu čtu. Vrátím se o kousek zpět – vloni v létě jsem musel v Maďarku opravit po cestě auto, naštěstí i hřbitova bylo dost místa a za hodinu bylo hotovo. Ale nechal jsem telefon v držáku za předním sklem – za jízdy funguje jako navigace, a když jsem přišel, tak na mě křičel, že má přehřátou baterii a mám ji vyndat. Problém je, že z telefonu se asi baterka vyndat dá, ale je to zakázané jak v návodu, tak plombovací nálepkou přes baterii. :)

A používání samostatné navigace – ve městech to má něco do sebe, tam já ale nejezdím, a po oslích stezkách v Albánii a podobných krajích mi jedna navigace běžně nestačila, takže něco v telefonu s OSM mapama a k tomu stařičkej Garmin 276. Po cestě bylo dost často nutné si vybírat, které budu zrovna věřit. Ten starej Garmin má dvě výhody – super displej, kterej je v pohodě čitelnej i na slunci a klasická tlačítka, na která není problém se prstem trefit i za jízdy, když auto nejde zrovna po silnici, ale po oslí stezce. Má ještě jednu možnost – dá se k němu připojit sonar, ale to v autě asi hned tak nevyužiju.

A jako poslední postřeh – nejdůležitější je umět tu krabičku ovládat a nenechat se ovládat jít. Aby člověk dorazil tam, kam chce.

Tomáš OK2MTM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Sunday, November 25, 2018 3:20 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Navigace v aute vs LiION baterie

Také jsem o navigaci jako krabičce uvažoval, když jsem ji neměl v autě. Ale pokud "krabička" také spoléhá jen na GPS jako telefon, tak tam moc výhod nevidím. Nejraději bych měl on-ne navigaci vestavěnou v autě. To že navigace ví, kam jedete i bez GPS, je ve městech, kde jsou samé tunely a mezi nimi odbočky (typicky Mnichov) obrovské plus.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com <mailto:pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod

Papouch production s.r.o. - výroba