Navigace v aute vs LiION baterie

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Neděle Listopad 25 15:19:42 CET 2018

Také jsem o navigaci jako krabičce uvažoval, když jsem ji neměl v autě. Ale
pokud "krabička" také spoléhá jen na GPS jako telefon, tak tam moc výhod
nevidím. Nejraději bych měl on-ne navigaci vestavěnou v autě. To že
navigace ví, kam jedete i bez GPS, je ve městech, kde jsou samé tunely a
mezi nimi odbočky (typicky Mnichov) obrovské plus.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com