Navigace v aute vs LiION baterie

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Listopad 25 16:55:08 CET 2018

On Sun, 25 Nov 2018, Pavel Kadečka wrote:

> Foťáky v dnešních mobilech dávají srovnatelné výsledky nebo dokonce
> často lepší než normální foťáky. Musí to být ale lepší mobily, ten můj

Samsung S9+ - dal jsem s tim par fotek. Na prvni pohled se mi to zdalo
OK, ale pak jsem zjistil ze srovnatelne je to tak do peti metru. Mam
stary Sony cosi s 5x optickym zoomem a normalnim vysouvacim objektivem
a ten novy telefon na nej porad nema. Od 10ti metru dal uz je ten mobil
na foceni naprd, fotakem si priblizim vzdalenejsi veci a jsou porad
v dobrem rozliseni a neni v tom tolik sumu.

Takze nakonec ssebou taham mobil i fotak.