Navigace v aute vs LiION baterie

Sobota Listopad 24 22:39:38 CET 2018

Waze používám taky, ale aplikace je hrozně pomalá (může to být i
telefonem), bez dat nefunguje vůbec, zasekává se, často trvá, než to
vůbec najde trasu a mezitím to několikrát napíše "trasu se nepodařilo
vypočítat" (nebo něco takového).

Taky není samospasné, že to má online data o provozu, klidně mi to
cestou 4x za hodinu aktualizuje (= prodlouží) čas dojezdu a stejně do
té kolony vjedu...

P.K.