Navigace v aute vs LiION baterie

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 24 22:21:09 CET 2018

Od dřív Sygic měl takovou politiku, že byla licence nějak svázaná s
telefonem. Bylo nutné   při každé výměně ( i servisní )
telefonu kupovat stále novou licenci.  Takže mě osobně to stálo peněz
mnohem víc.
Časem  se nějak  vzbudili a už to problém není,  licence jde přenést -
nicméně já již nějakou dobu používám Waze.
Ale  bohužel nejsem sám a uživatelů přibývá. Vypočtené objízdné trasy se
někdy zaplní hodně rychle :-(