Nakup z Ciny

Sobota Listopad 24 09:56:36 CET 2018

Já platím kartou každou objednávku zvlášť a drtivá většina je pod limitem. Občas to
odesílatel rozdělí do víc balíčků tak tím spíš.

Z Aliexpresu žádné faktury nebo doklady nejsou, tak si aspoň dělám printscreen
objednávky těsně před zaplacením; jednou se to hodilo. Možná by mohlo jít použít i
tisk z té stránky objednávky, tam kde je číslo objednávky, finanční detaily a podací
číslo. Ty dvě čísla se obvykle někde na obálce pak najdou, i když poslední dobou
docela často chodí balíčky tak, že tam jsou dvě nálepky přes sebe a ty čísla, co
vidím já, jsou jen na té spodní.

D.O.