Nakup z Ciny

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 23 19:38:50 CET 2018

Já to řeším tak, že jsem poslal výpis z platby ( paypal, karta )    a
zároveň  sdělím, ať to vrátí odesílateli. Že se mi nevyplatí s DPH to
řešit.
  Ve 4 případech to nevrátili a normálně to pak  přišlo a v jednom případě
to opravdu vrátili.  Ze shopu 409.com mi pak vrátili peníze mínus nějaké
drobné za "poštovné"

pá 23. 11. 2018 v 16:58 odesílatel Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>