Nakup z Ciny

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 16:11:14 CET 2018

Som mimo BA, tak ked som kupoval nad limit, tak mi colna posta poslala
list v obalke, ze zadrzali zasielku a ze mam dokladovat sumu a pod...
Tak som na ich email poslal screenshoty z platby z IB, z ali a
naskenovany papier s cestnym prehlasenim (tam bolo co to je, kolko to
stalo a ze je...). No a domov mi to prislo postou ako dobierka (plati sa
nejakych 3.5 eura ci kolko + to co si pyta colnica).

Alebo ze sa moze ist si vystat frontu na colnu postu (na novom meste).

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.