Re: Spínání indukční cívky

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Listopad 22 12:31:12 CET 2018

Konkretne tady:
https://dlb.sa.edu.au/rehsmoodle/file.php/466/kpsec.freeuk.com/555timer.htm
     555/556 Inverting Buffer (Schmitt trigger) or NOT gate
     The buffer circuit's input has a very high impedance (about 1Mohm)
so it requires only a few µA, but the output can sink or source up to 200mA.

Neboli zvedaci odpor na vstupu muze byt velky. Z CPU pres diodu (aby mi
neslo 12V) do CPU dam k zemi.

To jen ten ohradnik trosku upravim na vstup z CPU.

Jinak se delaji taky optocleny s vetsim proudem na konci primo s tim
muzete spinat rele jako indukcnost PC817 tam nestaci. (Neni to na
spinani fetu.)

Zalezi od aplikace.

BTW Obcas krom NE555 jsme videl i jako driver civek zapojen RS485 budic
... .

Jirka