OT: Tepelne cerpadlo voda vzduch

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Sobota Listopad 17 13:30:26 CET 2018

Jen drobna technicka k tomu, ze nejde vytapet podlahovkou bez zatepleni. Mam v baraku pouze podlahove topeni, klasicke plastove trubky zalite andydritem. Plocha celkem cca 280m2. A nebyl zadny problem dum vytopit i pred zateplenim, ktere jsem odkladal skoro 10 let :)

Dodatecne zatepleni vsech sten i ploche strechy vcetne atik 20cm PPS usetrilo cca 30% paliva. Takze ekonomicky to je propadak. Ale je to rekonstruovany stary dum. Takze neslo vse udelat optimalne. U novostavby to muze byt o dost jinak.