OT: Tepelne cerpadlo voda vzduch

Pátek Listopad 16 10:07:35 CET 2018

voda/vzduch? To jako budete tahat vodu ze země (z vrtu, studny, zemního
kolektoru) a budete s tím přihřívat vzduch do klimatizace? Každý systém
vytápění je vhodný (použitelný) až do nějakých max. tepelných ztrát
baráku. Zrovna tak jako podlahové topení nemůžete použít pro barák bez
tepelné izolace, protože ani při max. přípustné teplotě podlahy 29 st.
ten barák nevytopíte, teplovzdušné vytápění při potřebě většího výkonu
vede k tomu, že vám klimatizace bude dělat nepříjemný průvan. Navíc
vzduch musíte ohřívat aspoň na 40 st, aby proudící vzduch nebyl pocitově
chladný. Tohle vám proti podlahovce o dost sníží topný faktor. Těch 14
KW mi na tohle připadá dost, ale třeba máte velký barák...
Anděl