Thomson 32hd5506

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Listopad 16 08:37:41 CET 2018

Zdravím,

co tam máte za médium? Flashku nebo HDD? Pokud HDD, tak jaký má
odběr? Může to být omezením proudu, takže disk nenaběhne. Zkuste
flashku, zda ji vydetekuje. Nemá televize náhodou v menu položku
"naformátovat"? Bývá tam zrada, že si krom filesystému vytvoří také
složky, ve kterých pak příslušné typy souborů hledá - a nikde jinde.
Klasický FAT32 by měl být v pořádku. Nikoli extended. Pak obvykle ještě
žerou NTFS a tím to končí. Ověřeno u LG. Stejně v tom bude několik
chipových sad podobného kalibru a jen na škatuli jiný výrobce. Tahle má
WebOS - jednoduchý přiohnutý linux.

Josef