Tlačítka

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Pátek Listopad 16 08:09:44 CET 2018

Zdravím,

Chtěl bych se zeptat, zdali máte někdo zkušenosti s tlačítky této varianty
https://www.tme.eu/cz/details/ks01-bv-blue/klavesnicove-spinace/highly/ks01-
bv-bl/

Kdysi (cca 10-15let zpátky) jsem dělal několik aplikací pouze s těmito
tlačítky a něco se mi tu objevilo na opravu. Mám tu v zásobě ještě několik
starých tlačítek a pak jsem zakoupil tyto nová z TME. Stará tlačítka se
mačkají mnohem lépe a odezva je slyšitelně na jiné úrovni. U těch nových je
problém i v tom, že stačí prstem nepřesně (o málo stupňů) pohnout s
kloboučkem tlačítka mimo středovou osu a už nedojde ke stisku, resp. trochu
se to pohne, ale bez spojení kontaktů. Je to tedy nepoužitelné a musel jsem
sáhnout po staré zásobě, kde to jde bez problému.

Nerad bych kupoval opět něco odněkud, kde nemám jistotu funkčnosti, proto se
ptám, zdali máte někdo osvědčeného výrobce.

Díky RK