Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 15 21:09:04 CET 2018

No primarne se do toho asi nikdo koukat nechce, ale obcas oko
sjede..zvlast moje kdyz se divam jak to sviti. ;-)

Nicmene problematicke je to v tom, ze mate stropy bud v moji vysce a
nebo nizsi...takze kdyz stojite je to jeste dobre, protoze koukate na to
svetlo prakticky z boku. Ale jinak se pohybujete v pomerne velke
blizkosti tech ledek a ty svetla nemuzou byt moc smerova prave kvuli
tomu, ze jsou nizko takze ledky nesmi byt moc utopene ve svetle.

Ale tohle bude uplne v pohode.

RV