Elektro stavebnica pre deti

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 15 16:06:22 CET 2018

Potvrzuji. Děti, které základy naučil děda, jsou na tom (až na výjimky) výrazně lépe.

Různé stavebnice jsme taky zkoušeli, přesně něco jako ta ruská, nebo český Orton Alfa, byly nejlepší. Ale ty nejsou. Taky jsem zkoušel udělat něco takového vlastní, ale nakonec zvítězila krabička se součástkami a kontaktním polem.

PH

From: Martin Úlehla
Nejlepší je hlavně vlastní čas.

Se mnou začal děda v šesti letech a získal jsem obrovský náskok. Žádné drahé úžasné stavebnice, na to jsme prostě neměli. Ale rovnou pájení, jednoduché obvody (jeden dva tranzistory ve vzduchu, pak škrábané tišťáky). Součástky tahané z odpadu.

Bohužel ne každý to dokáže a obvykle rodiče jsou příliš zaměstnaní. Sám mám už děti ve věku kdy by to šlo a nedávám to. Tyhle technické věci se většinou získávají přes jednu generaci.

Martin

čt 15. 11. 2018 v 15:17 odesílatel Brandejs Petr <petr.brandejs na orlik.cz> napsal:
Podle stáří nejdříve nepájivé kontaktní pole pro základní zapojení a pak třeba Arduino?