RE: Kreslítko

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Listopad 13 23:04:39 CET 2018

Koupil jsem to někdy před rokem na čmárání. Ale jak to funguje, to netuším. Baterie tam vydržela celý rok, ta se asi používá jen na mazání při stlačení tím tlačítkem, nevím. Psát na to jde mechanicky, tedy v tom peru nic není. A po tom roce už ta kvalita stojí za prd. Tedy nenapadlo mě vyměnit baterii, to je fakt, ale myslím si, že se to prostě nějak opotřebovalo a už to nevypadá jako na začátku. Zkusím asi tu baterii vyměnit, co to udělá.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Tuesday, November 13, 2018 9:58 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Kreslítko

Tušíte někdo, jak fungují tahle a podobná kreslítka, se kterými se za pár babek roztrhl čínský pytel?
https://www.ebay.com/itm/8-5-inch-Digital-LCD-Writing-Drawing-Tablet-Pad-Graphic-Boards-Notepad-ff/222810030940

Někde jsem našel video někoho, kdo to hacknul, a podle všeho je tam jen nějaký primitivní měnič, který vyrábí nějaké mazací pulzy.

Předpokládám, že zápis bude nějaký mechanicko-elektrický (představuji si, že na jedné straně třeba může být třeba síť malinkých elektrod, které se promáčknutím vyzkratují proti druhé straně a mazání nějak způsobí jejich znovunabití, přičemž mezi tím je nějaké e_Inkové médium). Ale docel aby mě zajímal skutečný princip a nějak se mi nedaří ho dohledat.

Jakub Šerých