RE: Kreslítko

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Úterý Listopad 13 22:16:12 CET 2018

Ahoj Kubo.
Netuším ale právě jsem to objednal pro vnuka tak pokud to dojde v rozumné době tak snad něco zjistím.
Jinak taková jednodušší malovátka která má tak fungují taky na zajímavém principu. Celá plocha je tvořena šestihrannými buňkami asi 2mm v průměru (struktura jako včelí plástev) a uvnitř je jakási hustší bílá kapalina a v ní jsou tmavá magnetická zrníčka. No a tužka nebo razítko má magnet, který ty zrníčka vyloví ze dna buňky = zviditelní je - buňka ztmavne. A mazání provede magnetický pásek z druhé strany. Když se s tím trochu naplocho třískne tak se to vymaže taky - zrníčka klesnou ke dnu buňky setrvačností.
Tady ale vidím mazací tlačítko a zezadu je asi baterka - jsem zvědav.

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Tuesday, November 13, 2018 9:58 PM
To: HW-news
Subject: Kreslítko

Tušíte někdo, jak fungují tahle a podobná kreslítka, se kterými se za pár babek roztrhl čínský pytel?
https://www.ebay.com/itm/8-5-inch-Digital-LCD-Writing-Drawing-Tablet-Pad-Graphic-Boards-Notepad-ff/222810030940

Někde jsem našel video někoho, kdo to hacknul, a podle všeho je tam jen nějaký primitivní měnič, který vyrábí nějaké mazací pulzy.

Předpokládám, že zápis bude nějaký mechanicko-elektrický (představuji si, že na jedné straně třeba může být třeba síť malinkých elektrod, které se promáčknutím vyzkratují proti druhé straně a mazání nějak způsobí jejich znovunabití, přičemž mezi tím je nějaké e_Inkové médium). Ale docel aby mě zajímal skutečný princip a nějak se mi nedaří ho dohledat.

Jakub Šerých