RE: 3D tiskárna - snadno a rychle

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Listopad 13 13:53:48 CET 2018

Tak zrovna na střed čáry nebo hrany to funguje úplně samo. Když tam najedeš, objeví se křížek s trojúhelníčkem a uchytí se to, vazba se vytvoří. Druhou možností, když už jsi kružnici namaloval někam úplně jinam, je potom použít vazbu Midpoint. Klikneš na střed kružnice a na čáru nebo hranu.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of hwnews konference
Sent: Tuesday, November 13, 2018 1:41 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Tak ja zatim tak nejak se tim probojovavam, ale mam strasnej problem se preonacit na umistovani umistovani maluvek - ve sketchupu jsem potreboval nakreslit kruznici na stred hrany tak jsem najel na stred a bod se mi tam prichytil..tady jak jsem pochopil to tak nefunguje. Ale asi ti zavolam...cekej to kazdou chvili. Skoda, ze jsi tak z ruky...prijel bych na skoleni...verim, ze by mi stacila tak hodinka.

RV