Re[2]: 3D tiskárna - snadno a rychle

Martin Locker locker na vosrk.cz
Úterý Listopad 13 13:48:03 CET 2018

Zkusil bych se podívat po nějakých tutoriálech. V začátcích to určitě pomůže. Já v práci používám SolidWorks a doma OnShape (cloudová aplikace zdarma), a ti tam mají z mého pohledu vynikající výukové materiály = video + samostatné úkoly.

Martin

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "hwnews konference" <hwnews na cncnet.info>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13/11/2018 13:41
Předmět: Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Tak ja zatim tak nejak se tim probojovavam, ale mam strasnej problem se preonacit na umistovani umistovani maluvek - ve sketchupu jsem potreboval nakreslit kruznici na stred hrany tak jsem najel na stred a bod se mi tam prichytil..tady jak jsem pochopil to tak nefunguje. Ale asi ti zavolam...cekej to kazdou chvili. Skoda, ze jsi tak z ruky...prijel bych na skoleni...verim, ze by mi stacila tak hodinka.

RV