Licence W10

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Úterý Listopad 13 07:14:19 CET 2018

Přesně tak, jak píšete.

Aukro to „nezajímá“, kdo co prodává. Nemají na to tolik lidí, aby na každou nabídku dělali detektivní práci.

Zdali si vybavíte, tak před časem byla v aukci velice vzácná česká bankovka a Aukro to sledovalo zpovzdálí a v TV řekli, ano nějak jsme to viděli, ta suma byla alarmující – a stejně nezakročili, nechali dokončit prodej i když to bylo nezákonné. Pachatel byl poté dopaden.

To samé je toto. Osobně vím o 3 prodejcích, kteří takto skončili, 2 byli ze Slovenska (tím se nechci dotknout Slováků), ale jen poukazuji na to, že si zřejmě mysleli, když jsou z ciziny, tak to budou mít složitější na ně přijít, ale asi se přepočítali.

SW, resp. aktivační klíč je správný, ale použití licence není v souladu s podmínkami.

Tedy ověření bude samozřejmě souhlasit, ale ty instalované licence budou krapet jiného charakteru.

RK