Licence W10

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 12 22:43:37 CET 2018

Podle mě  Aukro asi vůbec nezajímá kdo co prodává. A jak tu někdo uvedl,
kde není žalobce, není ani soudce.
Někteří prodejci tam dokonce píšou:
 Jakou mám jistotu ,že licence je pravá ?

*Po nainstalování a aktivaci Windows, jsi licenci můžete ověřit zde:
**http://www.microsoft.com/cze/legalnisoftware/overeni/
<http://www.microsoft.com/cze/legalnisoftware/overeni/>*

*(
odkaz: https://aukro.cz/windows-7-home-premium-upgrade-windows-10-6911849814
<https://aukro.cz/windows-7-home-premium-upgrade-windows-10-6911849814>  )*

*o něco málo dražžší - 150 kč.*

po 12. 11. 2018 v 20:16 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>