Re: Čip tiskárny

Doležal Dušan duffa na email.cz
Pondělí Listopad 12 12:51:47 CET 2018

Aha, tak já mám s těmi originálnímy zkušenostmi poměrně dobrou
zkušenost, několik fotek několik let na denním světle a žádné blednutí
nepozoruju (ono tam asi nějaké bude, ale vypadá to fakt dobře). Naopak
vystavené fotky tištěné neorigo inkoustem byly po pár týdnech na světle
na vyhození. BTW naopak papíry od Canonu nepoužívám vůbec, dřív jsem
tisknul na Epsony, teď už několik let papíry z Lidlu.

Černobílé fotky dělám taky klasikou (i když jen na RCčka, tak tam s
praním není takový problém), ono taky A4 je na nějakou prezentaci
pidiformát :-)

Dušan Doležal