Licence W10

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Listopad 12 11:51:18 CET 2018

Padělek to není, někdo odloupl licenční číslo nebo je vyčetl z biosu z jiného PC a to prodal. PC již nemusí existovat a fungovat a tento prodej je pak zcela legální nebo existuje v korporátu a má jinou licenci nebo se aktivuje přes KMS a pak to úplně legální nemusí být, ale to je problém prodejce nikoliv kupce.
Osobně bych se tím naprosto nezatěžoval, takový drobný, jako je licence za desktop Microsoft naprosto nezajímají a neřeší to. Navíc při nákupu licence je rozhodující faktura za licenci, nikoliv číslo.