Licence W10

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 12 11:40:22 CET 2018

Ahoj,  potřeboval jsem teď na jeden stroj nainstalovat W10 .   Je to na
stroji mojí matky, kvůli O2 TV ten upgrade na W10.   A nemaje licenci  jsem
tuto zakoupil na Aukru.   Za cenu necelých 80kč - nekupte to . Nemám rád
warez, tak jsem "zainvestoval" .  Licenční číslo funguje, aktivace
proběhla, vše jede, updaty proběhly....
Ale něco mi říká, že to nejspíš nebude "košér" .  Za tu cenu je to
podezřele levné.
Těch nabídek je tam kvanta....
 Kolega mi tu tvrdí, že je to prý padělek. Jak může někdo "padělat"
licenční čísla?  Chápal bych, že spíš rozprodává nějaké korporátní, firemní
licence, ale padělek? To na ty prodejce někdo nevlítne? Maj tam č.ú.
kontakty...
Moc této problematice nerozumím, můžete prosím někdo k tomu něco upřesnit?
Nejde o těch 8 pětek, jde mi o system. Nepochopil jsem to :-(  A nejspíš
jsem naletěl  :-(  :-(