Re: Čip tiskárny

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Listopad 10 16:14:42 CET 2018

Tak to bohužel netuším, mám dojem, že jsem ji kupoval někdy začátkem roku,
takže dost možná jen rok a třičtvrtě. Asi nejvyšší čas sehnat novou,
stejnou - ono totoiž odladit ten ČB tisk není úplně jednoduché a když už mi
to s jedním typem funguje, tak bych to nerad dělal znovu. Zkusím se podívat
po účtenkách, někde bych to měl mít, ale bude to zahrabané.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: iko
To: HW-news
Sent: Saturday, November 10, 2018 3:47 PM
Subject: Re: Čip tiskárny

A mate ju dlhsie ako 2 roky? Ked citam recenzie, tak ze po 2 rokoch skape na
chybu tlacovej hlavy... vraj...

Dňa 10. novembra 2018 14:15:45 SEČ používateľ Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
napísal:
Vůbec ne, když jsem měl Epsona, tak týden bez tisku znamenalo nutnost
protáhnout trysky. Ten Canon měsíc bez problémů, ten předchozí dokonce
jednou kvůli nějakým přestavbám bytu netisknul víc než rok - a po jednom
hloubkovém čištění jel jak zamlada.Proto píšu, že mi Epson do baráku už
nesmí - o nákladech na tisk ani nemluvě, ty byly proti Canonu skoro
dvojnásobné. A když si člověk navíc vybryndá třetinu náplní při čištění
hlav, tak to už fakt zamrzí.Pavel Kutina----- Original Message ----- From:
"iko" <iko.ikoon na gmail.com>To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>Sent: Saturday,
November 10, 2018 11:07 AMSubject: Re: Čip tiskárny Zdravim zaujimalo by ma,
ci nemate problemy so zasychanim v tryskach ked sa mesiac  netlaci... Lebo
mal som epsony, neoriginalne naplne a viac som cistil ako  tlacil az ma to
prestalo bavit. Dňa 9. novembra 2018 20:24:04 SEČ používateľ Pavel Kutina
<hw na prelude.cz>  napísal:Nebyl bych tak úplně optimistický - mám ip7250 a
kromě absence podavačenajednotlivé listy si na ni nemohu moc stěžovat, tedy
s jednou výjimkou:Na tiskárně tisknu převážně A4 fotky, ale tak, že za večer
padne jednasadabarev - takhle tisknu zhruba jednu za měsíc, takže jsem
časemodexperimentoval neoriginální inkousty, které na mých papírech
dávajívelmislušné výsledky i u ČB fotek (barevné tisk umí i kancelářské
laserovkycelkem koukatelně, ale zkuste vytisknout neutrální černobílou fotku
abudetezírat, jak to hraje různými odstíny zelené, modré a fialové).Než jsem
ale našel správné barvy, vyzkoušel jsem několik výrobců a uněkterých se mi
stávalo, že tiskárna bez varování přestala tisknoutněkteroubarvou. Dal jsem
tedy tisk kontrolního vzoru z menu údržby a opravdu,anijedna tryska
konkrétní barvy nic nevytiskla. Spustil jsem čištění apořádnic. Spustil jsem
hloubkové čištění - a ejhle, barvy najely bezjedinéhoproblému s některou
tryskou. Po čase se problém opakoval, ale s jinoubarvou. A po čase zase a
zase - vždycky se problém objevil skokově,vždyckyvysadila celá tisková hlava
a vždycky se to stoprocentně "spravilo" pohloubkovém čištění. Občas se
stalo, že jsem takhle rozchodil jednubarvu,vytisknul jednu stránku a vzápětí
totéž udelala jiná.Problémy zmizely poté, co daný výrobce deklaroval "novou
verzi čipu".Mám zato, že to je taková milá pomsta výrobce za to, že uživatel
nepoužívájehospotřebák - ale dokázat to samozřjemě nelze. Jinak jsem ale s
tiskárnouspokojený tak, že uvažuju o tom, že bych koupil ještě jednu "na
sklad",dokud se dá ještě normálně koupit - když už mám odladěné inkousty,
takbymne dost mrzelo, kdyby se rozhodla přestat tisknout definitivně
(jakotoudělala naprosto bez varování ta předchozí, prakticky přesně po
pětiletechod uvedení do provozu). Ano, za tohle chování bych Canon nakopal,
alenevímo ničem, co by mi vyhovovalo víc (ne, nemluvte o Epsonu a už vůbec
ne oHP).Pavel Kutina-- Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom
K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.HW-list mailing list  -
sponsored by
www.HW.czHw-list na list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-listHW-list