Re: Čip tiskárny

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Listopad 10 11:07:57 CET 2018

Zdravim
zaujimalo by ma, ci nemate problemy so zasychanim v tryskach ked sa mesiac netlaci... Lebo mal som epsony, neoriginalne naplne a viac som cistil ako tlacil az ma to prestalo bavit.

Dňa 9. novembra 2018 20:24:04 SEČ používateľ Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.