Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 9 14:50:38 CET 2018

Asi taky záleží na prašnosti prostředí (a nejspíš i na psychice). Já tiskárnu už několik let nečistil:-) Jen sklo jde párkrát za rok do myčky.

PH

From: Jan Kuba
Já vybral Ender-3 PRO i kvůli magnetické podložce. Vypadá to , že jinak jsou obě 3D tiskárny  identické ( kopie )
Ještě bych rád uvedl jeden postřeh , který jsem obdržel e-mailem a který se zdá být poměrně zajímavý.
U tiskáren, kde jsou pojezdy řešeny tak, že se odvalují nějaká kolečka ( mají  většinou prachotěsná ložiska  )  není problém s prachem.
Tiskárny, u kterých jsou řešeny pojezdy na "hlazenkách", na kterých jezdí pouzdra  a musí se mazat je sedání prachu problém.
Musí se častěji pojezdy čistit a  znovu mazat, nelze vyfukovat kompresorem.  To platí i o závitových tyčích.