Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 9 14:40:37 CET 2018

Osobně jsem postup ještě trochu optimalizoval a desku namažu lepidlem jednou
za čas a v mezičase je zakrytá kusem tvrdého papíru, aby se lepidlo
nezaprášilo. O kapotáži taky uvažuju, abych tam mohl dát nějaký filtr a tisk
nesmrděl.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Libor Konečný
Ja koupil za podobnou cenu (cca 200 USD)  predminuly rok   Cube 3d
vcetne dvou barevnych catrige.
Paradoxem je ze v CR za ni chteli as 80 tisic.
Bylo to pro dceru,  tisk je jednoduchy. Krome namazani plochy lepidlem a
nasledneho vycisteni po odebrani vytisku se nemusi delat nic.
Obrovska vyhoda je, ze je to 'zakapotovane' , ostatni 3d mi prisly jak
Merkur a to je neakceptovatelne,  aby z toho neco trcelo, si dovedu
predstavit jak dlouho by to bylo v provozu.
Plastove cartrige  jsou sice drazsi, ale  clovek netiskne kazdy den,
potiz je akorat v tom, ze kdyz treba 2 mesice neni v provozu a sviti na
ni slunce, pak ten filament zkrehne, utrhne se a je nutne slozite
rozebirat a skladat. Nevyhoda je mensi pracovni plocha, vyhoda je
jednoduchost obsluhy  i pro deti.

Ja jsem asi 6 let pouzival prymyslovou SLA 3d systems V-flash, ktera
tiskne UV a s presnosti takovou jak by to vypadlo z lisu (no skoro) ,
ale uz je odstavena, toner je drahy a degraduje casem. Jelikoz ma pres
100kg, tak je tam kde je a zabira misto .
Levneji me vyjdou cnc vylisky u cinana.

LK